Sada 3 pálek na postřeh
Otočte míč dopředu a nahoru a poté jej chyťte do obruče.
Tato pálka je na házení a chytání a zlepšuje koordinaci ruka-oko bez pronásledování míče.
Vnější průměr prstenu: 11,5 cm. Průměr míče: 7 cm.
Délka: 38 cm
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Související produkty
Tím, že je tenhle dětský pěnový míč vyroben ze speciální měkké pěny, se výrazně snižuje riziko úrazu dětí při hře. Měkký míč pro děti je odolný, není třeba se bát, že se...
Pohybujte se a učte se přitom.Tato inovativní podložka je určena pro děti od 2 do 10 let, pro zdatné nebo méně zdatné dětičky. Lze ji hrát samostatně nebo ve skupinách s...
Dětské puzzle v sadě s 26 kusy, slouží k rozvoji dětské kreativity, prostorového myšlení, poznávání barev a učení se abecedy.
Tyto vzduchem naplněné PVC kopule slyšitelně uvolňují vzduch a při stoupání nebo tlačení se zplošťují. Po zvednutí nohy nebo ruky kámen okamžitě získá zpět svůj plný tvar. Různé...
Střílejte z každého úhlu do této jedinečné branky a vytvořte řadu vzrušujících her!
Výuková pomůcka pro děti k snazšímu zapamatování písmen, v barevném provedení a s protiskluzovou úpravou.
Barevné tenisové míčky ideální pro použití s naší taškou s terčem (kod 10184), protože se jejich materiál drží na jakémkoli povrchu suchého zipu.
Podobné produkty
Sada 32 kusů (11 x 11 cm) s obrázky potravin na přední straně a barvami na zádech (barva v závislosti na skupině potravin). Plněné peletami z recyklovaného plastu.
Rozvíjejte své bystré schopnosti a koordinaci ruka-oko s touto házenou hrou v designu plechovek vyrobeném z měkké pěny.
Tyto pěnové brány mohou být použity pro lezení a také pro házení nebo kopání míče nebo předmětu obloukem.
Tato balanční houpačka je ideální pro práci na rovnováze, propriocepci a hrubé motorice s malými dětmi (3 až 6).
Tento lehký míč je vyrobený z nylonu a nepromokavé pěny. Snadné nafukování díky atletickému vzduchovému ventilu. Tento míč je ideální pro výuku nových týmových aktivit.
