Chytací rukavice s míčkama
Stačí vložit ruku do cesty jednomu z našich speciálních míčů a ... držet se!
Velkou výhodou je, že jsou rukavice vyrobeny pro pravou a levou ruku. Kompletní sada je složená ze dvou rukavic a dvou soft míčků 7 cm.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Související produkty
Střílejte z každého úhlu do této jedinečné branky a vytvořte řadu vzrušujících her!
Tento lehký míč je vyrobený z nylonu a nepromokavé pěny. Snadné nafukování díky atletickému vzduchovému ventilu. Tento míč je ideální pro výuku nových týmových aktivit.
Chůdy jsou vyrobeny z PVC se zesílenými ráfky a přidávají zábavný prvek pro rozvoj rovnováhy.
Ideální pro označení míst, kde se můžete postavit, házet a udávat směr.
Vysoce pohodlná závěsná bavlněná houpačka pro klidnou relaxaci. Houpačka je příjemná na dotek. Snadno zavěsitelná a pohodlná. Jednoduché složení a rozložení houpačky je také při...
Objevte mini verzi našich velmi oblíbených kostek. Mini kostky, jako jsou jejich velcí bratři (kod 10211), poskytuje učitelům neomezené možnosti her a cvičení.
Podobné produkty
Zábavná podlaha pro dětské koutky a tělocvičny. Je vhodná všude tam, kde se pohybují malé děti. Školky, školy, dětské koutky. Lze z nich vytvořit hrací kouty, kdy není dětem...
Vnější přilnavá textura, komora je naplněna malými kuličkami z PVC, které se navzájem tiše klouzají v netoxickém gelu.
Tato robustní dřevěná deska je hravou formou, která stimuluje rovnováhu, koordinaci, sílu, prostorové a fyzické povědomí.
Chodníček je pevný a bezpečný pro stimulaci motoriky. Sada bude perfektní jak venku, tak doma. Hry se může zúčastnit jedno nebo více dětí.
Bezpečně upevněte své kulaté nebo ploché obruče k dřevěným gymnastickým tyčím (žebřinám) pomocí těchto inovativních držáků obruče a začněte lézt!
Sada 32 kusů (11 x 11 cm) s obrázky potravin na přední straně a barvami na zádech (barva v závislosti na skupině potravin). Plněné peletami z recyklovaného plastu.
