Gumová skákací kravička
Zábavný způsob, jak pro děti (3+) zlepšit jejich rovnovážné schopnosti.
Výška sedáku: +/- 26 cm
Rozměr: 55 x 29 cm
Barva: zelená
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Hry a míče pro děti |
|---|---|
| Hmotnost: | 1 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Související produkty
Pohybujte se a učte se přitom.Tato inovativní podložka je určena pro děti od 2 do 10 let, pro zdatné nebo méně zdatné dětičky. Lze ji hrát samostatně nebo ve skupinách s...
Tyto barevné koše s praktickými držadly jsou cenným a snadným nástrojem pro práci s motorikou, jako je odložení míče, hod míčkem (různé metody házení). Umožňují vám také...
Sada lopatek pomáhá zlepšit koordinaci ruka-oko a je skvělý pro všechny hodiny tělesné výchovy.
Tyto terče lze zavěsit na zeď nebo použít na podlahu, aby se malé děti naučily házet pod rukou jakýmkoli měkkým míčem.
Spolehlivá pomůcka k zakrytí očí při hrách jako je například slepá bába.
Tyto vozítka mají velmi silná kola, díky čemuž jsou velmi odolná, ale zároveň jim poskytuje nejrychlejší poloměr otáčení, což dětem usnadňuje pohyb. Kromě toho jsou do vozítek...
Podobné produkty
Balanční ježek sloužící k masáži akupresurních bodů, posilování a stabilizaci svalstva chodidel.
Tento míč ideální volbu pro trénink na všech úrovních. Jeho skořepina z PU poskytuje jak strukturu potřebnou pro použití na hřišti, tak i tlumení nárazů při zachycení nebo...
Tyto vzduchem naplněné PVC kopule slyšitelně uvolňují vzduch a při stoupání nebo tlačení se zplošťují. Po zvednutí nohy nebo ruky kámen okamžitě získá zpět svůj plný tvar. Různé...
Sada deseti barevných a protiskluzových terčíků jako pomůcka při výuce čísel.
Týmové chůdy jsou vyrobeny z vysoce kvalitního vinylového materiálu s 5 páry bezpečně ukotvených ovládacích lan. Týmové chůdy podporují týmovou práci a koordinaci při rozvíjení...
Perfektní pomůcka pro školky a dětské tábory, slouží pro zvýšení bezpečnosti při procházkách s dětmi.
